Reklamácia a vrátenie tovaru

Vrátiť nám tovar je otázka pár minút. Nemusíte tlačiť a vypĺňať žiadne papierové formuláre alebo vytvárať a posielať sprievodné listy. Pri vratkách používame Retino, jednoduchý systém, pri ktorom stačí iba Váš e-mail a telefónne číslo z objednávky.

 

 

Pokiaľ sa Vám hra alebo darček nepáči, alebo sa na doručenom tovare prejavila nejaká závada, posaďte sa na chvíľu k počítaču a zadajte pár údajov, Albi s Retinom sa postarajú o zvyšok. Celý proces trvá iba pár minút, nemusíte tlačiť a vypĺňať žiadne papiere. O všetkých procesoch reklamácie (alebo vrátení tovaru) budete informovaní e-mailom a stav si budete môcť kontrolovať prostredníctvom tlačidla v e-mailovom potvrdení.

 

 

 

Vrátenie rýchlo – jednoducho – s prehľadom

 

 

Prosba k reklamáciám

REKLAMOVANÝ TOVAR, PROSÍM, NEZASIELAJTE NA ADRESU SKLADU NA DOBIERKU!  Zamestnanci skladu nemajú možnosť zásielku prevziať a zaplatiť! Peniaze vám budú vrátené prevodom na účet uvedený v Retine.

 

Zákaznícka linka Albi

Zákaznícka linka funguje každý pracovný deň od 7:00 do 20:00 hodín, cez víkendy potom od 10:00 do 18:00 hodín. Pokiaľ budete mať nejakú otázku ohľadom vrátenia tovaru alebo reklamácie, kolegyne zo Zákazníckeho centra sú Vám k dispozícii.

mail: eshop@albi.sk
tel.: +421 908 720 000

 

Distribučné centrum Albi Česká republika a.s.

Oddělení péče o zákazníka
Lhota za Červeným Kostelcem 439
Červený Kostelec 549 41

Nahor